Emo Scene Community

1000's of emo guys & girls!

Search soEmo

Top Emo Bands View All

Emo Lyrics View All

That glass heart that rested in my chest has fallen and shattered Cries Of The Past, by Underoath

Messages (Reply)

soEmo.co.uk - Emo Kids - EmoSoul333

EmoSoul333

Lukas Killswitch
19 / Male / Hell, United States
Bisexual / Single & Looking
Member since: Aug 08, 2020
Last online: Jun 29, 2022

Current rating: 5.6/10 (13 votes cast)

About Me

Hi. My name is Lukas Killswitch. Im Korean-Australlian(Half Black/Half Korean and born in Sydney). I live in the US. I love alternative/emo/Scene music & bands, emo/scene/alternative fashion, ANIMEEE! minecraft,genshin impact,eddsworld, homestuck,i am into drawing/animation(for youtube and making original animes.,dream/weird/internet/kawaii/hyper/horrorcore + 2000s/80's popculture. I am 18, I am scemo basically lmao. I love anime,horror,creepypasta,Video games,cosplaying,makin Youtube vids,making music,writing and reading, and yeah just HMU. I am nice and kind and weird(in a fun way) and goofy. I love alot of bands and music and i love all types of genres(just not country lol).Follow me to find out more about me. Know what bands i like Specifically by looking in Music. Insta:@kawaiidemonz Snapchat:itsmalicali

Favourite Music

Basically ANY genre. Even Foreign. Black Veil Brides My Chemical Romance Escape the Fate The Gazette DevilOof Gyroaxia Agronavis Fear and Loathing in Las Vegas lynch. Zero[HZ] Dir En Grey Novelbright Skrillex Deadmau5 Jordan Sweeto Snow Whites Poison Bite Slipknot Marilyn Manson(kinda iffy) Gorillaz Prince Lil Peep The Beatles Ed Sheeran Johnnie Guilbert Jimi Hendrix BOTDF(I DON'T SUPPORT OR LIKE DAHVIE, JUST THE MUSIC AND JAYY!) Alesana Get Scared Finch Before You Fall If I Die First Motionless in white Modern Day Escape I See Stars BlesstheFall Avion Roe Bullet for my Valentine Brokencyde 3OH!3 Coldplay Dead By April Millionaires Evanescence SayWeCanFly Falling in Reverse The Ready Set From First to Last Stain the Canvas Red Jumpsuit apparatus All Time Low Hawthorne Heights Iron Maiden The Used Korn Avenged Sevenfold Metallica Mastodon Ozzy Osbourne Cannibal Corpse Alice Cooper The Relentless Aiden Saosin Saint Asonia Three Days Grace Vampires Everywhere While She Sleeps Seether Breaking Benjamin Van Halen Motley Crue Nirvana Paramore Bring Me The Horizon (Alot i know)

Favourite Films / TV / Books

Any horror,action,bloody and gorey,fantasty movies. 

Education / Occupation

High school student 

Who I'd Like To Meet

Freddy Krueger 
Ringo Starr 
Sweeny Todd
Harry Potter
Andy Beirsack(Met)
Johnnie Guillbert(Met)
Masashi Kishimoto
Ronnie Radke
Prince
Ed Sheeran



 

Comments (Add Comment)

Emo Pictures - mickhatesyou
mickhatesyou
Dec 20 2021, 05:42 AM

ur so cool !!!!

Emo Pictures - n45tyr4t
n45tyr4t
Sep 06 2020, 01:18 AM
<3 ur music taste
Emo Pictures - xXeMoRaCeRXx
xXeMoRaCeRXx
Aug 11 2020, 01:23 PM
Thanks for the add :]
Emo Pictures - xXeMoRaCeRXx
xXeMoRaCeRXx
Aug 09 2020, 10:46 AM
Heya EmoSoul333 welcome to soEmo.co.uk Please fill out your profile and add some pics when you get the chance. Even create a journal if you like... Find other members using the Browse feature. View 1000s of emo scene girls and guys pics in the Emo Pictures and Site Models sections. Check out the popular Emo Forums and Emo Chat. Learn all about emo scene music, fashion and lifestyle in the What is Emo section. The site is still in development so if you have any suggestions or problems please email info@soemo.co.uk or check out the help section. -Matt
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.
  • Please note: Comments soEmo.co.uk considers to be totally unrelated spam will be removed.

Pictures

Jan 01 2022, 07:53 PM

Comments (Add Comment)

Dec 07 2021, 12:15 AM

Comments (Add Comment)

Dec 07 2021, 12:15 AM

Comments (Add Comment)

Dec 07 2021, 12:14 AM

Comments (Add Comment)

Dec 07 2021, 12:14 AM

Comments (Add Comment)

Comments (Add Comment)

Journal

Feb 18 2022, 01:03 AM

Hey. My name is Lukas Killswitch(18). I HATE to be this person but can everyone go to instagram and follow my solo Emo/Post Hardcore/Metalcore project @ourfallendisaster its just me on vocals and amazing producers/mixers. I choose to do this solo to prove that u dont really need a full band to rock out and rave. Tho a backing band would be nice haha. First single and album in the works. if u could id also love it if yall spread the word so first single gets alot of traction. Music has been my passion and dream since loving my first band Black Veil Brides. Im thankful i have saved up enough money to do this so pls follow/like/and PLS spread the word!( Also because im a dropout and this HAS to work lmao) Love uuuu

Feb 18 2022, 01:03 AM

Hey. My name is Lukas Killswitch(18). I HATE to be this person but can everyone go to instagram and follow my solo Emo/Post Hardcore/Metalcore project @ourfallendisaster its just me on vocals and amazing producers/mixers. I choose to do this solo to prove that u dont really need a full band to rock out and rave. Tho a backing band would be nice haha. First single and album in the works. if u could id also love it if yall spread the word so first single gets alot of traction. Music has been my passion and dream since loving my first band Black Veil Brides. Im thankful i have saved up enough money to do this so pls follow/like/and PLS spread the word!( Also because im a dropout and this HAS to work lmao) Love uuuu

Comments (Add Comment)